sobota, 31 marca 2018

Episode 6. Pysznościowo - Łosoś.

I znowu powtórka z rozrywki piątkowy post stał się postem sobotnim i myślę, że najlepiej będzie przesunąć o ten jeden dzień. W takim bądź razie spotykamy się w każdą sobotę na nowym pościku!:)

Święta, święta, święta.
Dzisiaj przychodzę do was w bardzo luźnym postem nie będę męczyć o żadnych moich przemyśleniach. Jest to okres w którym powinniśmy się wszyscy radować i niech tak pozostanie.

PRZEPIS NA SAŁATKĘ Z ŁOSOSIEM! 
Nie tak dawno miałam niezmierną ochotę na łososia ale zupełnie nie wiedziałam gdzie go by włożyć, co z nim zrobić więc wymyśliłam sałatkę. I myślę, że teraz jest ten czas kiedy każda z nas tworzy różnego rodzaju sałatki więc postanowiłam się z wami podzielić może akurat ktoś się skusi.
Sałatka jest bardzo prosta w wykonaniu.

Składniki:
* Łosoś
* Groszek w puszce
* Majonez
* Jajko
* Szczypiorek
* Sól, pieprz

Nie będę pisać ilościowo jak to wygląda bo ciężko jest mi określić ile ktoś powinien dać. Dla mnie wyszła mała porcja a dałam tak: 100g łososia, pół puszki groszku, 3szt. jajka.

Sposób przygotowania:
1. Pokroić łososia w drobną kostkę,
2. Pokroić jajka w kostkę i taka drobna sugestia - jeżeli dodamy do naszej sałatki żółtko to będzie ona bardzo gęsta jeżeli ktoś nie przepada za mega gęstymi sałatkami najlepiej dać samo białko.
3. Wsypać groszek.
4. Dać na oko majonezu i posypać według własnego gustu solą i pieprzem.
5. Wszystko wymieszać.
6. Udekorować szczypiorkiem górę.

Smacznego wszystkim życzę! I Wesołych Świąt!



9 komentarzy:

  1. Lubię od czasu do czasu zjeść sobie coś z łososiem ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię łososia, ale teraz wiosną wolałabym lżejsze sałatki, z większą ilością warzyw lub owoców :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za łososiem, ale ostatnio go polubiłam, więc chętnie wypróbuję Twojego przepisu.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Matulu! Same przepyszne składniki! Muszę ją zrobić jak najszybciej!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie wasze komentarze oraz obserwacje! ♥
Oczywiście chętnie odwiedzę wasze blogi więc linki mile widziane.
Pozdrawiam!