piątek, 23 lutego 2018

Episode 1. Witam

Cześć, zaczynam na nowo, usuwam wszystko.
Jestem Dominika bloga założyłam w roku 2012, mając lat 15 na ten moment zastanawiam się co ja miałam wtedy w głowie pisząc posty, szczerze powiedziawszy nawet nie pamiętam jakie bzdury kiedyś tu udostępniałam. Usuwałam i dodawałam posty non stop, co jakiś czas mówiłam, że odchodzę a potem wracałam. Co w zasadzie robię także teraz...
Dlaczego nie założę całego bloga na nowo? Nie wiem, chyba mam po prostu jakiegoś rodzaju sentyment do ingenuity-charm w zasadzie co ta nazwa oznacza, czy ma jakiś sens? znowu brak odpowiedzi. Jednakże nie chcę usuwać tego bloga, usuwam posty, wystarczy.
W zasadzie nawet nic nie osiągnęłam, owszem zachwycałam się liczbą wyświetleń, która mi wskoczyła a także obserwatorów ale czy coś jeszcze? Zupełnie nic.

Mam teraz nowy pomysł na siebie i na tego bloga a mianowicie będzie to pewnego typu pamiętnik, posty mam zamiar pisać z zaskoczenia, nie będą tu już refleksje. W momencie kiedy mnie coś wkurzy mam zamiar to tu napisać, w momencie kiedy będę płakać może i też, będę szczęśliwa - wtedy na pewno!
Stoję przed lustrem i mam miliony myśli wracam przed laptop i nagle baach wszystko znika lub też zapominam, że coś miałam zamiar zrobić (np. napisać posta) teraz jest technologia, można pisać na telefonie - wszystko jest łatwiejsze. No może za wyjątkiem znalezienia pracy. Ale o tym w innym poście.

Czy ktoś będzie to czytał? Szczerze wątpię, nie wiem czy znam osobę, która miałaby bardziej nudne życie od mojego. Ilekroć wyobrażałam siebie jako piękną milionerkę, która podróżuje po świecie i spełnia wszystkie marzenia tylekroć wracałam do domu, rzucałam torbą i kładłam się do łóżka.
Mam 20 prawie 21 lat mamy rok 2018, mam cudowną rodzinę, najlepszego chłopaka i zero pomysłu na siebie. Może pora to zmienić? Jak każda kobieta zaczęłam od włosów, z blondu zafarbowałam się na blond... chciałam zmianę - zlikwidowałam odrost, podobno inny kolor nie będzie mi pasował.

W każdym bądź razie jeżeli są tu osoby chętne do dzielenia się swoimi rozterkami bądź motywacją do działania, zapraszam! W gronie siła!

PS1. Koniec z motywami wziętymi z internetu - idę sama robić wygląd tego bloga, może będzie ze mnie dobry grafik?
PS2. No nie wiem nie wiem, sami oceńcie.

8 komentarzy:

  1. Super Domi! Czekam na więcej. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wracasz, powodzenia ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Może po prostu jeszcze sie nie odnalazłaś i nie trafiłas na to cos w swoim zyciu a tez nie ma sensu abys na siłe czegoś szukała czy się dostosowywała do czegos czego nie chcesz :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że teraz w koncu jest to pomysl, ktory zostanie tu ze mną na dłużej:) bloga prowdzic zawsze uwielbiałam jednakze reflekcje na dany temat cały czas się zmieniaja dlatego myślę, że forma pamiętniku się tu doskonale sprawdzi Bardzo dziekuje za opinie.

      Usuń
  4. trzymam kciuki i zostaję na dłużej ;) czekam na nowe posty ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrzę na swoje stare wypociny-łapię się głowę. Powodzenia! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Can't wait for more blog posts from you. Welcome to blogging :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie wasze komentarze oraz obserwacje! ♥
Oczywiście chętnie odwiedzę wasze blogi więc linki mile widziane.
Pozdrawiam!